wie heeft er ervaring met een lease/leenpaard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Junior2019

wie heeft er ervaring met een lease/leenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 18:49

Graag zou ik wat meer informatie willen hoe dat gaat met ziektekosten .Wie is er verandwoordelijk voor als er iets erg gebeurd.Wat staat er allemaal in een contract als dat er is.Ik wil het graag weten van diegene die zijn paard beschikbaar steld maar ook van diegene die een paard hebben

Soyatjuh

Re: wie heeft er ervaring met een lease/leenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:02

hey wij hebben zelf 2 fjortjuhs!
en die zijn niej zo vaak ziek maar in de winter soms zand kolie maar daar kan je voor 30 uero zandkolie broken voor halen toen wij onze paarden kregen hoeften we ze niej te verzekren maar als je buiten wil rijden bij voor beeld in een bos en er gebuurt dan iets met jou of je paard en je heb geen ruiter bewijs dan moet je er wel voor betallen (de schaden )-xxx jes isa en ninna

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 07:39

voor de rest niemand jammer hoor

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 07:41

Dat moet je goed afspreken met de eigenaar. Zitten de dierenarts kosten bij de leaseprijs inbegrepen, betalen zij die of betaal jij?

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 07:56

tamaatjuh heb jij zelf een leasepaard?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 12:11

Ik heb een tijdje een leasepaard gehad, mij is het absoluut niet bevallen. Wij hadden ook duidelijk dingen afgesproken alleen niet op papier gezet. Het leasepaard zou een enkele keer gebruikt worden voor de lessen als de nood hoog was. Dan zou dit in overleg gaan met mij. Het werd alleen steeds vaker, daar komt bij het werd er ook niet gezelliger op maar goed dat heeft natuurlijk niks met het paard te maken. Uiteindelijk ben ik gestopt met dat paard en heb ik mijn eigen gekocht. Achteraf ben ik daar erg blij om, je hebt dan natuurlijk wel veel meer onkosten maar er ook een hoop plezier van.
Als je een paard gaat leasen, maak duidelijke afspraken en zet alles op papier. Succes ermee!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 13:33

hoi mistral
jammer dat het zo gelopen is ik heb zelf een paard dat ik misschien wil uitbesteden zodoende dat ik wat meer wil weten hoe het allemaal gaat

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:29

Ik kan je 1 ding mee geven maak duidelijke afspraken en zet alles op papier! Tuurlijk kan het ook goed gaan!