Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nynke19 schreef:waarom niet:P

stampertje schreef:de mijne staat in de zomer rondom op ijzers tegen het uitglijden met wedstrijden en in de winter alleen voor voor meer knieactie

boeflover schreef:nee, enkel in de zomer. in de zomer rijd ik veel buiten en daardoor slijten zn hoeven scheef af.. met ijzers blijven zn hoeven netjes recht
in de winter heb ik geen ijzers, ijzers zijn nl. niet super voor een paard zn benen(ivm de schokdemping) en in de winter ben ik ook steeds te laat uit school om iedere dag buiten te kunnen rijden, dus het wordt toch voornamelijk bak rijden. en daarvoor hoef ik geen ijzers(tenminste zie geen reden n waarom wel..)
plus het scheelt een hoop geld..

Haffie_Lady schreef:Die van mij staat op ijzers omdat ik veel over de verharde weg rij en ze daardoor hele korte hoeven krijgt, waardoor ze weer heel gevoelig gaat lopen.
jammer genoeg
Ze heeft twee stallen (2 keer 9 m²) en dan zou ik ook nog iets moeten doen aan het harde voor de stal want daar gaat ze ook staan krabben, en dat zou nogal euhm... Heel kostelijk worden
Dus nu maar terug op schoenen, ze is trouwens enkel voor beslagen.