Leren rijlaarzen voor kinderen, welk merk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Leren rijlaarzen voor kinderen, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:41

Een tijdje terug heb ik een advertentie gelezen over leren rijlaarzen voor kinderen waarin aan de achterkant elastiek zat. Helaas weet ik niet meer in welk blad ik dat gezien heb en welk merk dat was.
Wie weet het toevallig wel?

_Michelle_

Re: Leren rijlaarzen voor kinderen, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:46

Heb de advertentie ook gelezen, geloof dat het cavallo was maar weet het niet zeker. Weet zo snel ook niet meer in welk blad het stond, paard & sport misschien

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:46

Volgens mij Cavallo. Ik weet het niet 100% zeker, maar het staat me zomaar nog bij.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:50

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:52

Ahhh dank jullie wel, eens kijken of ik mijn dochter blij kan maken op haar verjaardag

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:56

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:58

Dan ga ik gauw eens kijken of die wat goedkoper zijn, want van die van Cavallo kreeg ik zowat een dubbele hik
Aan de andere kant, als ze er echt een aantal jaren mee vooruit kan, is het wel te overzien.
Bedankt voor de tip

Sips, die kinderlaarzen van Derby gaan maar tot maat 35, daar zit zelfs mijn zoontje van 8 al boven.

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:49

wat kosten die kinder leren rijlaaezen dan? hadden ze in mijn ponytijd moeten hebben, vind ze helemaal geweldig:)

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 17:58

Ze zijn 179 euro.

Ik wil ze voor Danielle hebben omdat die heel slecht in de standaard rubberen laarzen past. Ze heeft voetmaat 38 met een hele hoge wreef maar bijna geen kuiten. Dus om een laars aan te krijgen moet ze een wat wijdere hebben anders past hij niet rond de enkel, maar ja, die zwabberen dus rond de kuiten.

Dus toen ik die advertentie zag, dacht ik dat is de oplossing, maar ik ga er nog heel even over nadenken

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:06

Stond toen in de Bit

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:34

irene schreef:
Ze zijn 179 euro.

Ik wil ze voor Danielle hebben omdat die heel slecht in de standaard rubberen laarzen past. Ze heeft voetmaat 38 met een hele hoge wreef maar bijna geen kuiten. Dus om een laars aan te krijgen moet ze een wat wijdere hebben anders past hij niet rond de enkel, maar ja, die zwabberen dus rond de kuiten.

Dus toen ik die advertentie zag, dacht ik dat is de oplossing, maar ik ga er nog heel even over nadenken

Wat dacht je anders van (leren) jodphurs/schoenen met gladleren chaps? Ziet er bijna net zo mooi uit als een leren laars en is toegestaan op wedstrijden. Je kan het bovendien zo duur maken als je zelf wilt en als ze bijv. wel een grotere schoenmaat krijgt, maar geen grotere kuitmaat hoef je alleen nieuwe schoenen te kopen.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:01

denk dat chaps idd beter is dan...

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 19:09

Misser schreef:
Wat dacht je anders van (leren) jodphurs/schoenen met gladleren chaps? Ziet er bijna net zo mooi uit als een leren laars en is toegestaan op wedstrijden. Je kan het bovendien zo duur maken als je zelf wilt en als ze bijv. wel een grotere schoenmaat krijgt, maar geen grotere kuitmaat hoef je alleen nieuwe schoenen te kopen.

Dat is idd ook een goed idee, ze rijdt nu ook vaak met chaps (suede dan) omdat het gewoon veel lekkerder rijdt voor haar. Ik wist echter niet dat je tegenwoordig op wedstrijden met gladleren chaps mag rijden.
Ik ga dus nu op zoek naar gladleren chaps in een kindermaatje. Danielle heeft kuitmaat 29 , op laten meten bij Horse Event bij de Petrie stand, die hadden geen laarzen in haar maat

AnneBoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:29

Groeien haar voeten niet meer? Anders zou het zonde zijn zo'n dure aankoop te doen.. Ze zagen er wel heel mooi uit in de advertentie trouwens

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:32

Mountain horse heeft ook mooie sportieve rijlaarzen met elastiek, ook in kindermaten.
Maar eerlijk gezegd vind ik het belachelijk om voor een kind dat elk jaar een grotere maat nodig heeft, zulke dure rijlaarzen te kopen.