Muslie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Muslie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 14:25

Hoi
Ik weet niet zeker of ik muslie zo goed schrijf, maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel. Ik had ff een vraagje. Waarvoor voeren mensen hun paard musli ? Want er is mij verteld dat m'n pony, ik heb hem nog neit zolang gek is op musli, maar is dat nog ergens goed voor of alleen voor de lekkerheid ? Ik heb nog niet zoveel verstand van paardenvoer hoor
-x- Marijke

ellepel

Re: Muslie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:38

muesli..
zo schrijf je het

maar t is vooral lekker, en paarden kauwen er langer op dan op biks, dus dat is ook weer goed..
verder zou het niet zoveel uitmaken of je nou brok voert of muesli.
denk ik hoor, ik voer zelf dus wel muesli, de mijne vind het lekker, en hij is veel langer bezig om alles op te eten.

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:12

Ik ken iemand die het voert, omdat haar pony er beter op loopt

Maar ik geef het na het rijden (etc.) als beloning, een schepje. Ze krijgen dus biks en muesli (eigenlijk wel elke dag, omdat ze elke dag wel wat doen). Mijn paardjes vinden het zelf lekkerder dan biks, als ik eerst de biks geef, gaan ze staan wachten op de muesli

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:05

Mijn paard krijgt ook alleen muesli, ze vindt het heel lekker en die ik heb zitten geen onnatuurlijke stoffen in. Ik voer de Puur Natuur muesli van Equisanum (niet goedkoop overigens)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:32

[quote="Haffiej_gurl"]Ik ken iemand die het voert, omdat haar pony er beter op loopt

Maar ik geef het na het rijden (etc.) als beloning, een schepje. Ze krijgen dus biks en muesli (eigenlijk wel elke dag, omdat ze elke dag wel wat doen). [quote]

Hier precies het zelfde, mijn paard gaat uit haar dak als ik het gemengd geef, oee dat vind ze lekker!! * aanrader *

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:01

Ik geef mijn paard ook muesli bij, voor 'het lekkere'. Ze krijgt gewoon biks. Na het werk krijgt ze de muesli. Extra dus