mijn pony vind het heel moeilijk om alleen te staan ......ze staat wel gezellig in een stal , ze gaat elke dag naar buiten , en als ze elke dag naar buiten gaat staat ze lekker met een groep van 8 andere veulentjes !! van bijna allemaal 1 jaar oud ! mijn pony is ook bijna een jaartje oud
daarom doe ik wat basisoefeningen met dr om het zo over 2 en een half jaar zo makkelijk mogelijk te maken voor me zelf en voor haar
aangezien ik dit allemaal in de bak doe .......is ze niet weg te slaan bij het hek ....
ze kan wel zonder mensen ( voor een tijdje ) maar niet zonder paarden ( ook niet voor een tijdje ) daarom is ze dus niet weg te slaan bij het hek .......omdat ik veddere ongelukken wil voorkomen ( want die zijn namelijk al gebeurt !! ) vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen .....jah met andere paardjes in de bak zetten dat snap ik zelf ook wel ......maar.....ze moet toch ook alleen kunnen ??? lijkt mij !! als ik zometeen met dr ga rijden ( over 2 en een half jaar ) moet ze ook alleen in de bak kunnen !!
De ongelukken zijn tot nu toe niet zo erg ....maar ze kunen altijd erger worden ......zoals laatst ......ze galopeerde mij op het hek af en vloog er dwars door heen het erf op !! ik schrok me dood
kan iemand me helpen