Hengstenhouderij Lauw van Vliet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Hengstenhouderij Lauw van Vliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 16:53

Haai Bokkers!

Aangezien ik via Lauw van Vliet een nieuwe pony aan het zoeken ben (voor de eerste keer via Lauw) vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaring met hem hebben? Omdat ik verder niet zoveel van hem weet leek het me leuk om ervaringen te horen..

Liefs..

jiehaaa

Re: Hengstenhouderij Lauw van Vliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 17:00

Ik weet van een stal waar ik jaaaaaren terug reed, dat ze graag zaken met hem deden. Maar nogmaals, dat is al heel lang terug (10 jaar schat ik... Ik word oud!)

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 17:08

Ik heb er eens een paard van hem een week op proef gehad, maar het klinkte niet en dat paard is na een week weer terug gebracht. Maar met proeftijd enzo deden ze dus niet moeilijk.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:30

Ik vind Lauw een hele aardig man en het gezin ook. Mijn merrie heeft een tijdje bij hun gestaan om ingeinsemineerd te worden, ik heb dus geen ervaring met een paard bij hun kopen, maar ik vind ze wel klantvriendelijk.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 20:15

Hele aardige man. Hij is ook altijd op de oefenavond van de keuring te vinden en geeft de mensen dan tips om hun paard nog optimaler voor te brengen enzo. Ik zou me geen zorgen maken als ik met hem zaken zou doen (niet meer dan standaard nodig in ieder geval !)

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 21:12

Klinkt als een vertrouwd persoon
Ben ik blij mee! Dankjulliewel voor de reacties