Pensionstallen omgeving wijchen/nijmegen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TINC

Pensionstallen omgeving wijchen/nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 23:41

Aangezien ik niet meer zeker ben dat ik mijn paard wil laten staan waar hij nu staat wil ik me even orienteren op wat er in de omgeving eigenlijk is. Ik denk hierbij aan Nijmegen/Wijchen, beetje richting malden kan, richting beuningen/ewijk of misschien wat richting uden ofzo. Als het maar niet meer dan 10 a 15 km word en ideaal is als het bereikbaar is met openbaar vervoer.

Ik ken natuurlijk de grotere pensionstallen, of in ieder geval van naam, st frans, manege de veerkracht, arts, elly banning, die in malden langs de rijksweg, maar ik ben dan voornamelijk op zoek naar stallen die ik nog niet ken en ervaringen/meningen over de stallen die ik zojuist noem.

Ik vind het erg belangrijk dat de paarden iedere dag (winter en zomer) meerdere uren naar buiten kunnen en dat ze ruime schone stallen hebben. Zelf ben ik een beetje verwend en wil ik toch wel heel graag een binnenbak. Daarnaast hou ik erg veel van bos en mijn paard niet van weg oversteken en wil ik lessen kunnen blijven nemen of iemand kunnen vragen om mij les te komen geven.

Ik hoop dat jullie misschien nog wat adresjes kennen die ik nog niet ken of ervaringen of informatie hebben over deze stallen.

oakly

Re: Pensionstallen omgeving wijchen/nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:37

Hallo, Is Bemmel te ver weg ?
Daar zit ook wel een goede, met binnenbak en buitenbak en weidegang, en was toen ook niet duur, 93 euro per maand voor een ponie.

Greetzzz

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:05

Weurt
Staat mijn pony bij Fons & willeke /Weijers
is heel gezellig mooie binnen en buitenbak op stap afstand (20 min) van rijvereniging. Weide gang zomer en winter. helaas niet veel uitrij mogelijkheden (of je moet de trailer pakken)

Verder weet ik nog in Hernen (bij wijchen) de pensionstal van rob jansen (bekend in SGW wereld) heeft mooie pensionstal maar geen binnenbak wel veel weidegang. en mooi bos in de buurt.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:15

TINC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 10:44

Bemmel is wel echt te ver weg, jammer want dat klinkt spotgoedkoop en goed.. Weurt is volgens mij qua afstand wel te doen, maar ik wil wel echt heeeel graag bossen ofzo hebben want ik ga het liefst 2/3x per week naar het bos...

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 14:51

Waar woon je dan zelf?

TINC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 23:41

Nou in wijchen woon ik..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 08:10

Tja fabienne hier op bokt heeft wel een pensionstal maar geen binnenbak. Wel een super eb- en vloedbodem dus een bak waar je altijd kunt rijden. Misschien kun je haar eens PB'en.

TINC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 13:15

een binnenbak is voor mij wel erg van belang eigenlijk..

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:20

In overasselt zit ook een pensionstal genaamd Formidabel, van Theo Derks. Een binnen en buitenbak aanwezig.
Weet niet of je nog steeds zoekend bent. Bloos