Een Kentauer, ik heb hem zelf ook. Een erg fijn zadel. Alleen past hij niet meer op mijn paard dus moet ik nu op zoek naar een andere. Volgens mij kosten ze 900 euro.
Ik heb gisteren een kentaur zadel gekocht! Echt hij zit super! Ik heb hem gekocht bij De Kroo, een ruitersportzaak bij mij in de buurt. Hij kostte 800 euro. Ik heb de kentaur penelopa! Kijk op: www.dekroo.nl Groetjes Barbara
Een zadel dat je paard goed past en waar jij goed op zit. Dat is het beste zadel, merk maakt dan niet uit.
helemaal mee eens...laat iemand langs komen en geef een prijsindicatie op waar je niet boven wilt gaan (in dit geval dan 1000 euro) zodat je straks ook niet voor een giga bedrag komt te staan.
Kijk niet te veel naar merken maar raadpleeg liever iemand die er verstand van heeft
idd, Je moet voor een combinatie gaan. Wat is het beste voor je paard en wat is het beste voor jezelf! Kijk waar je waarde aan hecht. voor mij is dat bijv dat het zacht moet zijn voor mijn kont, omdat ik bij een harder zadel echt last krijg. Ook voor je beenligging zijn er verschillen. Dus je kan het beste gaan passen en proberen.... sterkte!