ik zit nu in 5 havo. maar idd hoop ik al op de examentijd. aangezien je dan veel vrij hebt en genoeg tijd hebt om op 2 paarden te rijden, 2x per week les te geven met mn shet en te leren..
ik bala nu wel van mn rooster, moet 3x tot 4 uur en 2x tot 3 uur naar school. gelukkig heb ik wel een scooter, anders zou ik echt niet zoveel kunnen rijden als nu. maar ik maak nu mn huiswerk zoveel mogenlijk tijdens de lessen en als ik nog een paar opdrachten moet doen maak ik dat tijdens kwt. dus heb tot nu toe thuis weinig te doen..
iig maak ik 's avonds mn huiswerk en ga ik 's middags naar mn paarden, of net na het eten. het was nog makkelijker geweest als ze thuis hadden gestaan ipv een kilometer of 4 verderop.. maarja, je kunt helaas niet alles hebben..
ik heb nu trouwens maar 1 paard te rijden(zo'n 5 a 6x per week probeer ik) en nu dan ook 1x per week op mn andere paard, die word op dit moment ingereden, ik rijd er dan 1x p. week op en die man ook 1x. nouja, en dan op maandag en vrijdagmiddag les geven.
en ik ben pas aangenomen bij de praxis voor 7u in de week, 1 koopavond en een zaterdag.. zal wrs. wel een keer in de week rijden kosten vermoed ik, met dit rooster in de winter tenminste. maar goed, mn fjord hoeft ook niet iedere dag serieus te worden getraind, hij staat gewoon 24/7 buiten en heeft dus genoeg beweging als ik een dagje niet rijd gelukkig.