verdrietig

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tommetje

verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 08:33

Het was al even aan de gang, de onderlinge strijd tussen Tomke en Pip
Tom was met haar 26 en half jaar nog steeds de baas emaakte de dienst uit, nu merkte ik daar al verandering in komen de laatste twee weken, maar vanmorgen was het dus realiteit, mijn liefje heeft de strijd opgegeven en misschien raar hoor ,maar dat doet me dus zeer.
Van nature geeft Tom eigenlijk niets op en dit geeft me dan ook een raar gevoel.
Ze komt niet dichterbij dan dat pip haar toestaat bij het eten, geloof me een paar dagen geleden sloeg ze pip nog bij me weg...
Natuurlijk heb ik hier iets op gevonden voor haar zodat ze heerlijk in de wei haar eigen extraatjes op het gemakje op kan eten, zonder dat die wijsneus van een pip daarbij staat...
Maar toch..... het is het idee.................

plutolover

Re: verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:39

tja zo is het bij paarden leven

in het wild gaat het nog erger aan toe.Als een jongere hengst de oudere hengst heeft uit geschakeld. Dan moet de oudere hengst verdwijnen uit de kudde.Er is dan meestal wel 1 merrie die met de oudere hengst mee gaat.

Maar het idee is niet leuk nee.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:50

Tja eens moeten ze het stokje overgeven... bij mijn buurvrouw moest haar oude merrie (28) 2 jaar geleden het leiderschap afstaan aan de eenna jongste merrie (8), die een behoorlijk dominante dame is.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:53

Dit topic staat ook bij VvdD dus hier een slotje.