Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
chantal_cs schreef:Er zijn hier al aardig wat topics over... denk dat het handig is als je daar ook is in zoekt!
Mijn paarden staan normaal overdag in de wei, maar ik heb er 1 24/7 op stal staan omdat deze geblesseerd is.
Dit paard heel nu een 0 grams regendeken op.

Desire schreef:De anderen staan 's nachts nog buiten, maar ook met een zomerdekenkrijgen dan ik wil!
Nancy_evita schreef:Desire schreef:De anderen staan 's nachts nog buiten, maar ook met een zomerdekenkrijgen dan ik wil!
zomerdeken? weet je wel niet hoe hard het soms regent snachts?
dus.. Nancy_evita schreef:Desire schreef:De anderen staan 's nachts nog buiten, maar ook met een zomerdekenkrijgen dan ik wil!
zomerdeken? weet je wel niet hoe hard het soms regent snachts?
Ik heb m,n paard nu met zomerdeken staan maar ze begint al aardig dik haar te krijgen dus misschien is zo,n tussen deken iets voor d'r.
paxine schreef:Uhm...beetje domme vraag misschien,maar wat is een tussen deken?Ik heb m,n paard nu met zomerdeken staan maar ze begint al aardig dik haar te krijgen dus misschien is zo,n tussen deken iets voor d'r.
Mijn dunste winterdek is 150 grams en dat lijkt me een beetje dik om nu al op te leggen.Wie heeft het antwoord?? Alvast bedankt!