tijdelijke verzorgster zoeken ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MyrtheJ

tijdelijke verzorgster zoeken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 13:15

hee allemaal,

ik heb sinds 1 1/2 week de ziekte van pfeiffer, & mijn twee pony'tjes staan nu zielig op de wei.. ireen krijgt van haar verzorgstertje nog aandacht, maar judy is het probleem.. haar oude verzorgster zou haar voor mij wat aandacht geven, maar die heeft druk & weinig tijd.. door school enz.. & ook nog een eigen paardje waarvoor ze moet zorgen.

Nu opperde die het idee om een tijdelijk verzorgstertje/ruitertje te zoeken voor judy, want ze wil er echt heel erg graag uit.. & dingen doen.

zelf vind ik dit heel erg moeilijk.. Judy is zeker geen makkelijk paardje, in het begin (Toen k irena ging verzorgen) joeg ze me de wei uit, & ze houd niet zo van vreemde mensen Op dr rug.. ze is ingereden door blossomm, & die heeft in alle jaren voordat k er was altijd op haar gereden, als enige zownbeetje.(ze is nu ong. 10 ?) sinds een half jaartje gaat dat niet meer, (is maar 1.25 m hoog) en rijd ik nu op haar.. dit gaat steeds beter, maar blijft heel moeilijk..

vind het ook een heel erg eng idee dat die dan met MIJN pony rijd, & als er wat gebeurt.. naja, Jullie snappen het wel..

wat zouden Jullie Doen in dit geval ??

mag ik egoistisch zijn hierin.. Of is het niet eerlijk tegenover Judy ? ik kom zoiezo 1x in de week iets met haar doen.. meer lukt me gewoon niet, ik slaap rond 7 uur savonds, & steek op dit moment al mn (weinige) energie in school.. probeer daar niet te veel te missen, want blijven zitten is nou ook niet zo handig..

xx myrthe.J

Mocca

Re: tijdelijke verzorgster zoeken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:04

Ik zou zeker een tijdelijke verzorger zoeken, wel zo eerlijk tegenover je paardje Gewoon duidelijk zijn in wat je wil en vraagt, en dan eerst kijken of het klikt tussen ruiter en paard, desnoods mogen ze alleen wandelen e.d. en niet rijden.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:35

PP -> VMR

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:04

Tuurlijk tijdelijk een verzorgster zoeke! Das wel het eerlijkst tegenover je paardje. Gewoon de eerste paar kere misschien mee gaan. En als het dan klikt is het alleen maar leuk Er is heus wel iemand te vinde!
Succes

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 17:51

horsiej schreef:
Tuurlijk tijdelijk een verzorgster zoeke! Das wel het eerlijkst tegenover je paardje. Gewoon de eerste paar kere misschien mee gaan. En als het dan klikt is het alleen maar leuk Er is heus wel iemand te vinde!
Succes

dat is dus het probleem, ik kan er zelf niet de eerste keren bij mee !

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:14

Je kan toch wel eerst een paar weekenden afspreken? Dan kan je misschien wel mee?

Of je vraagt die andere verzorgster om er eerst bij te blijven.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 08:13

Inderdaad de andere verzorgster vragen om mee te gaan? Of de oude vragen om mee te gaan?