frema equipment

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

frema equipment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 11:45

ik heb mijn stallen gekocht bij frema equipment,nu zijn er nog al wat problemen mee,en we proberen deze zaak al 3 maanden te bereiken,maar we krijgen alleen een bandje waarop je je naam en telefoonnummer moet inspreken,maar we worden niet terug gebeld...

weet iemand of dit bedrijf nog wel bestaat???mss iemand uit kruisland,of iemand die frema kent???

Ribay

Re: frema equipment

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 11:51

Heb je al op internet op www.detelefoongids.nl gezocht naar het nummer? Volgens mij is hij wel verhuist. Ik weet dat hij gescheiden is van zijn vrouw, dus misschien ligt het daaraan.
Maar de telefoongids op internet geeft altijd de nieuwste adressen telefoonnummers.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 11:54

ja op het internet staat zijn nummer,en je krijgt ook een bandje,met een dame die opneemt met frema equipment,en dan zegt dat je naam en telnummer moet achter laten....maar daarna wordt je dus nooit gebeld..

zo'n maand of 5 geleden am hijz elf nog op,en is hij ,na uiteindelijk 10x bellen,omdat meneer niet kwam opdraven,eens langsgekomen..

en nu is hij dus onbereikbaar...

maar mss kent iemand op bokt hem wel,of weet iemand een mobielnummer...je weet maar nooit,ik hou een beetje hoop...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 16:29

is er niemand die verder iets weet van deze firma???

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:20

Ja, ik. Ik stuur je wel een pm....