Aanleg rijpiste --> welke bodem

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

10tje

Aanleg rijpiste --> welke bodem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 10:25

Gisteren zijn we op de gemeente gaan navraag doen, om een binnenpiste te laten aanleggen, maar omdat het agrarisch gebied is, mag dit dus niet.

Noodgedwongen wordt het dan een buitenpiste, maar wel met een zeer goede bodem, zodat we er zoveel mogelijk in kunnen rijden.

Wat is volgens jullie een goede bodem voor buiten in alle weersomstandigheden en weten jullie toevallig nog sites of adressen waar ik info kan inwinnen?

Steph__

Re: Aanleg rijpiste --> welke bodem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:36

Ik weet dat achterberg uitmuntende "All weather" bodem's heeft.. Mijn (toekomstige) pensionstal heeft hier een namaak van die ietwat goedkoper zijn..
Achterberg heeft een website, maar deze kan ik zo niet vinden, misschien dat iemand anders je kan helpen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:57

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:58

LoesLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:15

Onze bak is ook nooit wat.. wij hebben een dreinage systeem (schijf je dat zo) maar ik weet zo niet wat voor zand volgens mij gewoon wit zand.. iig nooit plassen!

Tremona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:26

Wij hebben zeer goede ervaringen met Ron de lange (rdlmanegebodems.nl). Kijk maar naar onze buitenbak op www.sportpaarden.com. Vier vijf jaar geleden was hij prijs kwaliteit de beste uitgekomen van alle offertes die wij hebben laten doen.

Onze buitenbak is altijd berijdbaar ook bij -15 graden celcius of bij hevige stortbuien, Alleen bij sneeuw niet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:28

wij hebben teveel scheldezand, ligt (bijna) altijd droog maar kan zo waanzinnig zwaar liggen....

SHADON

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:39

heeiii EB en VLOED bak, kost wel wat meer dan gewone rijbakzand vullingen maar dan heb je wle wat, bevriesd niet, wordt niet nat, en stuift niet..ideaal dus.. hebben wij ook..