ewel,eerlijk gezegd denk ik ook meer in de richting van al of niet kunnen luchten van de eigenaar....wim had het over 3 keurmeesters die bekwaam genoeg zijn om te kunnen weten dat de hengst niet opgenomen wordt....en dan nog door een stap en een draf....hum?(sorry hoor,ze hebben mijn merrie's bij me thuis komen opnemen terwijl dit helemaal niet mag normaal,en ze hebbe niet eens moeten stappen of draven,vandaar dat ik ook 0% geloof hecht aan heel dat verhaal)
En daarbij zullen die keurmeesters dan wel Marijke en zo geweest zijn,en Marijke is al geen keurmeester,dusja,dan moeten zij beslissen of de hengst al dan niet ok is?......
Nu bon,ik zie wel of ik hem laat keuren of niet,maar het NTS is idd strenger,maar ook juister!Daar wordt ook het sperma afgenomen enzo,bij het ICS nie,dus hoe kunnen ze dan zo zeker beweren dat hun hengsten van hoog niveau zijn.....ne hengst kan er goe uitzien maar qua spermakwaliteit een enorme flop.....nu bon,ik weet ondertussen genoeg om niet meer met het ics nog veel te doen,en ik zie dan wel....
alvast bedenkt voor de info
(en btw,het is idd mijn hengst (nog) niet,ik wil hem gewoon graag kopen,en ik ben daarnaast nog realistisch genoeg om niet te gaan dromen van "waaauuuww,een prachthengst vind ik,dus iedereen moet dat maar vinden".....als je mss wat meer van het ICS en hun manier van werken zou weten zou je mss ook snappen dat het er allemaal niet zo netjes aan toe gaat.....vriendjes of nie maakt zoveel verschil met hoe de paarden uit de keuringen komen....)