Stageplek met dieren gz niet teveel tillen GLD !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Stageplek met dieren gz niet teveel tillen GLD !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 17:25

hej hej
Ik zoek een stageplek in gelderland iets met dieren waar ik niet teveel hoef te tillen .
Een paardenstage mag ik niet meer .
Omdat ik scoliose heb mag ik niet teveel en te zwaar tillen jammer genoeg .
Dus heeft iemand een bedrijf of kent iemand een bedrijf dan hoor ik het graag .
Ik ben de afgelopen dagen zovaak afgewezen dat ik het totaal niet meer zie zitten daarom dit wanhopige berichtje op bokt .
Alvast bedankt
Groetjes mieke

gabyfedde

Re: Stageplek met dieren gz niet teveel tillen GLD !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:31

Iets met dieren en niet veel tillen.... ik wens je heel veel succes om iets te vinden. (Dieren)zorg staat evenredig aan veel tillen.
Misschien een dierenpension?

quandor

Re: Stageplek met dieren gz niet teveel tillen GLD !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:36

wat een onzin,waarom staat dierenzorg evenredig aan zwaar tillen.je hoeft echt niet overal zwaar te tillen.wat dacht je van dierenasiel.hoef je niet zwaar te tillen,dierenpension.dierenarts.op mijn oude stage plek(manege) hoefde ik ook niet zwaar te tillen,stropakken en hooi ging allemaal met machines.uitmesten ook. zo kan ik ook nog wel door gaan met opnoemen.

maar dit is oftopic. maar goed.

helaas woon ik in groningen dus kanje niet helpen met plek

misschien kun je niet al te zware dingen doen, maar er is genoeg wat je wel kan.als je een lijstje maaktvan wat je wel allemaal kan zijn er echt wel bedrijven die een plekje voor je hebben.

op mijn oude stageplek(zelfde als die ik eerder noemde) was ook een meisje die licht spastisch was en die hielp altijd met poetsen en opzadelen en meehelpen met lezen enzo.

er is genoeg voor je te vinden hoor!