producten op basis van kruiden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tinkaforever

producten op basis van kruiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 15:32

een vriendin van mij is zopas afgestudeerd als herborist. Op haar opleiding heeft ze vooral geleerd om vanalles te maken voor mensen. Maar omdat ze zelf paardenliefhebster is en zelf zo'n 10 paarden heeft, is ze op het idee gekomen om zelf producten te gaan ontwikkelen voor paarden.

Zo heeft ze ondertussen zelf koelingsgel ontwikkeld, shampoo, speciale shampoo voor paarden die schuren, en nog een hoop andere producten.

Alle producten worden eerst getest, (ze test alles op zichzelf) en daarna op haar eigen paarden, en tenslotte op paarden van anderen.

Nu is mijn vraag of er eigenlijk interesse is voor dit soort producten.
De prijzen zijn een stuk lager dan in ruitersportzaken enzo, en de producten werken echt. Ik heb ze zelf ook al getest.

Arnoud

Re: producten op basis van kruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:52

Er zijn al enorm veel producten op basis van kruiden op de markt. Dus of er markt voor is...... Je moet met iets extra's komen om er met succes tussen te kunnen komen en dat is nog geen garantie.
Voor je vriendin zou ik adviseren maatwerk te leveren (per situatie iets maken dus) Anders laat haar maar contact met me opnemen, misschien kunnen we ergens in samenwerken.

ellepel

Re: producten op basis van kruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 06:58

ik wil mijn pony met zomereczeem wel aanbieden als testproduct voor dingen tegen eczeem...