Ervaringen met BEO-BAND gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Melf

Ervaringen met BEO-BAND gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 10:44

Wij zijn er over aan het denken om Beo-Band te gaan gebruiken als omheining van onze rijbak. Nu staat er een houten omheining om de bak, maar deze is nodig aan vervanging toe.

Het gaat dus om het product zoals beschrven op http://www.beo-band.nl/index.html

Er wordt o.a. geclaimed dat Beo-Band niet rekt. Is dit inderaad zo? Het lijkt mij niets om straks met allemaal 'waslijnen' te zitten.

Wij willen het band graag zelf bevestigen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Gaat dit makkelijk?

Daarnaast zijn alle andere ervaringen met Beo-Band, zowel positief als negatief, van harte welkom.

senga

Re: Ervaringen met BEO-BAND gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:57

beo band is inderdaad hele fijne omheining.bij mij rekt het niet uit alleen bij een vriendin van mij heeft er een paard proberen door heen te lopen en nu hangt dat gedeelte wel door,dit kun je wel weer aantrekken.Met de hand krijg je het niet strak daar heb je wel een traktor voor nodig.hoop dat je er wat aan hebt

Jigme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 11:03

mijn bak is rondom voorzien van beoband. bevalt heel goed. Hangt niet door zolang er geen paard tegenaan of overheen heeft geleund. Is daarna wel weer strak te trekken.
Kleur blijft mooi ondanks regen en zonneschijn.
Rond het land heb ik ook beoband maar daar zit dan een stroomdraadje voor. 3 jaar geleden aangebracht en nog nooit iets aan hoeven doen.
Wat mij betreft: ik wil niets anders meer.

Tessa40

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 11:06

Wij hebben het ook in het groen om de bak. Die valt daardoor niet zo op in de omgeving (natuurgebied), dus dat is mooi. Het bevestigen hebben we met een lier aan een auto gedaan, maar dat was een hele klus, omdat exact op maat was geleverd en onze bak ietsjes groter was uitgevallen. Bestel dus wel ruim voldoende lengte!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:32

ik vind het in het begin wel mooi om te zien, maar zodra het gaat doorhangen niet meer. En mijn ervaring is dat zodra de paarden weten dat er geen stroom op staat, ze er tegen in gaan hangen. En dat is nu juist niet de bedoeling.