Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

marius schreef:Ik moet eerst 4 weken op hetzelfde adres, en daarna 1 dag in de week (woensdags).
Wat voor stal maakt me eigenlijk niet zoveel uit aangezien dit orientatiestage is, maar ik rij geen western dus dat lijkt me niet echt handig, en verder heb ik weinig met entrainementen..
Of hoe je dat ook in meervoud noemt.
Ik woon bij Heerenveen en hoe ver ik moet reizen maakt me niet zo heel veel uit maar het moet goed met ov of ik moet het op de scooter kunnen doen..
Perla schreef:ik loop nu stage bij Romke Dijkstra in de Knype dat is een handelstal dicht bij heerenveen, verder kun je naar de paardenklyniek in Wolvega dat lijkt me heel leuk en leerzaam heb er altijd al heen gewil maar is iets te ver voor mij en bij andere klinieken zat het altijd al vol.
je kunt idd op eaquor.nl kijken of informeer bij je school
engeltjuh_15 schreef:marius schreef:Ik moet eerst 4 weken op hetzelfde adres, en daarna 1 dag in de week (woensdags).
Wat voor stal maakt me eigenlijk niet zoveel uit aangezien dit orientatiestage is, maar ik rij geen western dus dat lijkt me niet echt handig, en verder heb ik weinig met entrainementen..
Of hoe je dat ook in meervoud noemt.
Ik woon bij Heerenveen en hoe ver ik moet reizen maakt me niet zo heel veel uit maar het moet goed met ov of ik moet het op de scooter kunnen doen..
Welke school zit je trouwens?
Citaat:Welke school zit je trouwens?
Bij jou op school... watte... zit zelfs bij je in de klas..
Je kunt het ook nog altijd proberen bij ''het friesche paerd'' van Leo Kraaijenbrink.Pris_Sunday schreef:ik heb ook stage gelopen bij Dijkstra.. Wat vinden jullie ervan??
Naja goede aanrader is Stal Henco in Ureterp.

(vind ik dan). Je moet alleen wel je best doen en interesse tonen.
: