Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
BiancUgo schreef:Ik weet het wel zeker ik sta ook voor hetzelfde probleem en mijn paardje voelt het zeker wel aan als hij in de wei loopt en normaal gesproken als ik hem roep komt hij gelijk naar me toe, nu laat hij me links liggen en gun me geen blik waardig hij is zwaar gepikeerd.
Volgende week gaat mijn paardje namelijk weg..hoe moeilijk deze beslissing ook is geweest voor me het is wel beter voor hem..!
Wens je vriendin ook heel veel sterkte en succes met het verwerken ervan..
Katja schreef:Dat denk ik ook sandr0. Dat is ook de reden dat ik er voor gekozen heb om niet bij mijn pony te zijn toen ze hem lieten inslapen.
Ik wilde dat iedereen om hem heen heel rustig zou zijn zodat het vredig zou gebeuren en niet dat ik er snikkend en licht hysterisch bij zou staan.
Katja schreef:Dat denk ik ook sandr0. Dat is ook de reden dat ik er voor gekozen heb om niet bij mijn pony te zijn toen ze hem lieten inslapen.
Ik wilde dat iedereen om hem heen heel rustig zou zijn zodat het vredig zou gebeuren en niet dat ik er snikkend en licht hysterisch bij zou staan.