vraagje over kieffer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

vraagje over kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 09:45

hoi,
ik ben van plan om een kieffer dressuurzadel te kopen, ik dacht aan de athene olympic, heeft iemand ervaring met dit zadel? ook weet ik weinig over de maten. het zou moetten passen op een arabo-fries, dus vrij breed met weinig schoft. weet iemand welke maat ik dan het beste kan proberen?
groetjes

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: vraagje over kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:10

Vraag een zadelpasservice te laten komen met Kieffer zadels. Je kunt je zinnen wel gezet hebben op dit zadel, maar het zadel moet jou en je paard passen! Met een arabo-fries zou ik trouwens eerder voor de Kieffer Lusitano gaan.

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 10:46

hoi,
ik heb zelf een ruitersportzaak , ik heb sinds kort ook kieffer zadels in mijn winkel, maar de firma moet nog langs komen om alles juist uit te leggen,. daarom vroeg ik al me af welke maten het beste waren, ik heb donderdag les en dan kan mijn lesgeefster ook eens een keertjekijken welk zadel er het beste ligt, want ik weet als het zadel goed ligt op een stilstaand paard, wil niet zeggen dat het op een bewegend paard ligt.ja ik had mijn zinnen eerst op de lusitano kur gezet, maar die is voor een langere periode uit de handel, en ik heb voor haar geen goed passend zadel meer, daarom ben ik op zoek naar iets anders. maar alvast bedankt voor je reactie.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:50

Heb zelf een Kieffer Malmo voor mijn kwpn merrie, de Lusitano was een beetje te duur, maar zit geweldig! Dus als die past en je kunt het betalen, doen hoor!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:58

Oeps, dat wist ik natuurlijk niet. Tja, een paar maten uitproberen in je les???