Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 

_Michelle_ schreef:. Ik vind ze lekker rijden en zou ze wel aanraden, ze zijn niet zo superduur...

vlasta schreef:_Michelle_ schreef:. Ik vind ze lekker rijden en zou ze wel aanraden, ze zijn niet zo superduur...
Welke koop jij als ik vragen mag?
Ik heb ze ook gezien maar die waren rond de 180 a 220 euro in de winkel.
Ik wil ook zulke laarzen van de winter kopen maar vind ze best wel prijzig..
Mijn zus heeft ze afgelopen keer voor de kerst gekregen en die waren geloof ik iets van 60 euro. Ik keek net in de divoza gids en daar staan ze voor 39,95 maar die heeft geen waterdichte voet en dat kan soms toch wel makkelijk zijn. Als jij ze voor 200 heb gezien zit daar ook wel wat kwaliteitsverschil in natuurlijk. Die van mij zullen een paar jaar mee gaan en dan is de voering te plat getrapt denk ik.
) Lopen zalig. Maar waren toen ook echt wel op. Ik kreeg last van scheurtjes in de schoen zelf. Maar ik haal ze dit jaar zeker weer. Ze lopen ook erg fijn als je op stal bezig bent. En ik heb er ook met rijden geen last van, ben ook niet zo'n fanatoeke wedstrijdruiter, dus ik rij echt voor de lol en voel de hulpen die ik geef nog wel
. Hafie schreef:hai...
Ja ze ijn idd erg fijn om mee te rijden..
Alleen als je ze gaat kopen moet je ze wel een maatje kleiner nemen omdat ze erg uitlopen omdat er iets van zachtspul in de voering zit.
En weet je wat ook erg handig is... je kan ze nog uitwassen ook!!