MeiaLuna schreef:iets om makklijker te kunnen opstijgen wanneer er geen bankje in de buurt is

en je geen zin hebt om je stijgbeugelriem te verlengen
bestaat al , de opstap beugel kost bij mij 62,50
daffodil schreef:Paardenpoetsservice, met uitbreiding naar wedstrijdklaar, keuringsklaar, tuig erbij etc. Als jullie niet te duur worden mag je bij mij als eerste komen
.....
een groom heet dat of anders een goede verzorgster
Randy01 schreef:Iets dat je in je cap kunt doen zodat je niet elke dag dat vieze ding, vol stof en opgedroogd zweet, op je hoofd hoeft te zetten.
Soort haarnetje o.i.d., dat niet te duur is in aanschaf en dat je bv. óf kunt wassen óf elke dag schoon kunt gebruiken.
Niet dat je je haar erin hoeft te proppen, maar iets dat je tegen de binnenkant van je veiligheidshelm kunt klikken of klitten(band).
Let er wel op dat het materiaal waarvan het gemaakt wordt dan niet schadelijk voor je haar moet zijn en het moet wel 'ademen'.
Het moet wel weer 'stevig en soepel' genoeg zijn zodat het niet scheurt of heel vervelend gaat kreukelen wanneer je je helm opdoet (waardoor je last van jeuk krijgt enzo).
dat heet een katoenen mutsje , geloof bij de motozaak ook verkrijgbaar
verder hema ed maar zou idd wel een idee zijn om deze in het zwart verkrijgbaar te laten zijn in een ruitersport shop
Mexx2 schreef:oosterhoff schreef:
een automatisch vlechtapparaatje in zakvoormaat
ze bestaan wel al voor de mens en voor de "pop"lijkt me sterk dat je die niet kunt gebruiken voor een paard ..
chatelaine schreef:Bezemschep ":+
verklaar je eens nader wat bedoel je precies .. daar een mestboy maar dan met bezem ook al bestaat