Paard houden via natuurlijke weg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessica23

Paard houden via natuurlijke weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:03

Ik vroeg me af, je hoort wel eens van mensen die hun paard heel natuurlijk houden.
Speciaal voer, speciale olie, hooi i.p.v kuil. Wie doet dat en wat is de reden ervoor dat je dat bent gaan doen.
Zie je ook veel verschil met voorheen. En wat is dat verschil dan.

Ik wil het misschien ook bij mijn paard gaan doen.
Wat voor voer gebruiken jullie dan en wordt je begeleid door iemand?.

Jessica

Supper_Amy

Re: Paard houden via natuurlijke weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:08

Sorry ik gebruik het niet,
Ik snap dat je info wilt hebben maar in de buurt hoor ik heel erg veel negatieve reacties op het voer Ik weet er zelf niks van ik zeg alleen wat ik hoor
Verder zijn het positieve reacties

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:12

Tja wat is speciaal? Mijn pony kreeg kuilgras omdat ze allergisch is voor stof (hoesten) en in kuil zit weinig stof. Mijn paard krijgt brokken waarin weinig eiwitten inzitten omdat ze daar niet zo goed tegen kan, dan is ze niet vooruit te branden, verder krijg ze poeder tegen de jeuk erbij, kiezelderma

Maar ik weet niet of je dit bedoeld?

jessica23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:18

Nou je hoort wel eens dat mensen hun paard laten checken door iemand en vanuit daar speciaal voer krijgen en dat ze olie of pilletjes krijgen om hun lichaam te reinigen. Wil graag weten of er mensen ervaring mee hebben en waar zo'n iemand zit. B.v steffie v/d laarse of erik laarakker als ik het goed heb. Wie zijn daar bij en hebben jullie dan ook speciaal voer. Hoor zoveel verschillende verhalen negatief en positief dat ik niet weet wie ik moet geloven.

Of zijn er mensen die hun paard wel eens een reiningingskuur hebben gegeven, en werkte dit?.