Ervaring Eskadron Flexisoft Dressage

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jeezes

Ervaring Eskadron Flexisoft Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:46

Heeft er iemand ervaringen met de nieuwe Flexisoft Dressage van Eskadron?
Waar kan je ze vinden?

Skitter

Re: Ervaring Eskadron Flexisoft Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:56

??
Specioaal voor dressuur?
Heb je een foto? Ben benieuwd!

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:01

heb er ook nog niet van gehoord, ken alleen de flexisoft gewoon, pony versie en de Cross uitvoering (die heb ik zelf, zijn wel aardig)

Jeezes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 18:06

Afbeelding
Nr A

Het heeft ook een tijdje op de eskadron/pikeur website gestaan maar daar kan ik het nergens meer op terug vinden.

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:10

dat is gewoon een soort 3 in 1 beschermer... zal alleen qua kwaliteit verschil kunnen maken... heb ik verder geen ervaringen mee

Jeezes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 18:15

De ene 3-in-1 is de andere niet natuurlijk.
Ik heb nu van die dikke die afzakken en ook niet goed zijn qua pasvorm.
Op de foto op de site had het paard ze om en dat zag er heel netjes uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:20

Ik vind Eskadron vies tegen vallen vwb kwaliteit-prijs verhouding.
Mijn springschoenen scheurde snel op het klittenband, de peesbeschermers zijn ook snel stuk bij het klittenband. Die 3-in-1 gevallen zakken af...
Nee, tis mooi spul, maar alleen om naar te kijken, denk dat je met bv ProffesionalChoice beter af bent, vwb beenbescherming.

Wat denk je bv van die flexisoftdingen van ze? zit alleen een extra stukje zacht aan de bovenkant ( 3 cm) en hup, meteen KASSA!

Om over die poetskoffers van ze nog maar te zwijgen...

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:27

ja kheb nu dan ook bijv die eskadran flexisoft cross beschermers... maar qua kwaliteit/prijsverhouding kan je beter een stel BR peeskappen of Die Van lami cell kopen...

Maar goed kben verwend met mijn bruin kalfslederen Veredus Pro Classic's fijnste wat er is

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:30

Even offtopic maar ik heb dus wel erg goede ervaringen met Eskadron, 3 jaar gedaan met pees en kogelbeschermers en nog steeds zo goed als nieuw, op wat beschadigingen na..

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:15

De gewone 3in1 van Eskadron vond ik dus 3x niks. Dan hou ik het wel bij mijn -tig paar Indra en Prof's Choice-jes.

Maar als ik zo die dressuursingel bekijk, lijkt me die wel fijn voor Imker's gevoelige huidje.

Jeezes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 16:06

Ik heb bericht gekregen dat ze in het najaar in Nederland en België te koop zijn.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:44

Nou ook even off-topic: ik heb al zeven jaar oude peesjes van eskadron. Op wat krassen na zijn ze nog helemaal perfect in orde. Klittenband doet het nog perfect, zoals in het begin. En ik rijd er altijd mee door natte buitenbakken en ik laat ze buiten gewoon drogen. (ter vergelijking: mijn BR peesjes van 1 jaar oud zien er al veel slechter uit, de harde buitenkant is erg beschadigd en ik vind de pasvorm slecht, het klittenband is te strak.)

Ook heb ik een zes jaar oud sjabrak van Eskadron. Ook nog steeds in perfecte staat, terwijl mijn stubben sjabrak na drie jaar gaten vertoont.
Onderlappen van eskadron: ook nog perfect in orde, veel gebruikt, maar slijten gewoon niet.
Transportbeschermers van Eskadron: eveneens in zeer goede staat, ook reeds vijf jaar in mijn bezit.

Dus sorry, als je zegt dat je de prijs kwaliteit verhouding niet goed vindt, dan moet ik even erg hard lachen.

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar deze dressage beschermers.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:56

Bitch schreef:
Ik vind Eskadron vies tegen vallen vwb kwaliteit-prijs verhouding.
Mijn springschoenen scheurde snel op het klittenband, de peesbeschermers zijn ook snel stuk bij het klittenband. Die 3-in-1 gevallen zakken af...

Ik heb mijn Eskadron peesjes nu al 8 jaar intensief in gebruik! Ze zijn zelfs elke week in het wasmachine gegaan en ze zijn echt nog hartstikke goed! Mijn BR's zijn ook nog goed maar daar begon na vier keer wasmachine het klittenbandflapje wat raar te zitten (stof is bobbelig???) dus die liggen nu in de kast op reserve.

OFFTOPIC