Winterdeken laten wassen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beppeke

Winterdeken laten wassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:44

Weet iemand waar in de buurt van Enschede een winterdeken kan laten wassen en wat dat ongeveer kost?
Zelf wassen bij een wasserette zie ik niet zo zitten, ze zien me daar aankomen met een deken met haar en mestplekken

Meetje22

Re: Winterdeken laten wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:49

Je schijnt ze ook naar de stomerij te kunnen brengen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:02

Eens in de week moet de stomerij zijn wasmachines toch schoonmaken, en willen ze als laatste was voor die tijd wel winterdekens meenemen. Doorgaans vragen ze er wel een flink bedrag voor.

In de omgeving Enschede weet ik helaas niets, maar ik denk dat je ze beter maar niet naar de wasserette mee kunt nemen.

Als je de mogelijkheid hebt om ze met de hogedrukspuit schoon te spuiten is dat ook een optie. Het duurt dan alleen wel een hele tijd voordat ze weer droog zijn.

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:12

Bij mij koste het maar 10 euro...maar dat wasniet daar gewoon bij een stomerij.bij sommige ruitersport zaken kan je je dekens inleveren en dat worden ze weg gebracht