vanessa milo ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Dorien_

vanessa milo ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 15:50

hallo!

ik ben op zoek naar een nieuwe lesgever(ster). Op de manege waar ik in de winter met mijn paarden sta (omdat het thuis te nat of te hard ligt ons pistes) hebben ze mij aangeraden om iemand te zoeken die toch al hoog met zijn paard rijd, aangezien ik zelf met Toraica de M-proeven in de VLP rijd...de hoogste klasse dus ...
Het is wel moeilijk om iemand te vinden die dus hoog rijd, al veel ervarring heeft, en de prijs-kwaliteit goed is! Op de wedstrijden die ik rijd in de vlp (nl. hgvbb) zijn er soms lesgevers aanwezig. Mensen van daar hebben eens gezegt dat een zeker Ignas De Baere een zeer goede lesgever is...Andere mensen zeggen dat hij een geldwolf is omdat hij 55 euro per uur vraagt en hij rijd zelf geen wedstrijden (geen ervarring dus!). Ikzelf vind dit wel een beetje veel te veel! Iemand zoals Jeroen Devroe vraagt maar 35 euro en die rijd grand prix!

Nu, op de manege zeiden ze mij dat een zekere Vanessa Milo ook een zeer goede lesgeefster is. Ze heeft nationaal gereden met haar paard en bereid zich nu voor op de prix-st.- georges. Ze vraag iets van een 20 of 25 euro per uur. En deze prijs vind ik natuurlijk wel al veel beter !!

Ik ken Vanessa Milo dus niet..heb geen gsm-nr. , adres, ... niets! Daarom vraag ik aan jullie of er iemand Vanessa Milo kent en of jullie er blij van zijn van de lessen.... en of je er een gsm-nr. van hebt natuurlijk

Groetjes xxx