Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar af en toe een stukje moet kunnen
IvysToeter schreef:Is niet heel banketstaaf bedoeld hoor, maar heb je wel eens gezien wat voor mensen er af en toe op shets zitten?
Ok, het was mijn eigen vraag dus dan moet ik ook niet vreemd reageren als mensen zeggen dat het beter niet kan, maar er zijn mensen die zwaarder zijn als ik en ook op een shet 'zitten'.

Lieke schreef:IvysToeter schreef:Is niet heel banketstaaf bedoeld hoor, maar heb je wel eens gezien wat voor mensen er af en toe op shets zitten?
Ok, het was mijn eigen vraag dus dan moet ik ook niet vreemd reageren als mensen zeggen dat het beter niet kan, maar er zijn mensen die zwaarder zijn als ik en ook op een shet 'zitten'.
Doe dan gewoon lekker waar je zin in hebt.
Ik zeg niet dat je het absoluut niet mag doen, maar waarom vraag je het dan op bokt als je toch al weet wat je gaat doen?
En ja ik weet wat er soms op shetlanders rondrijdt, maar iemand van 1.70 en 63 kg op een shetje van 94 cm zie je toch niet erg veel, buiten dat, niet alles wat anderen doen met hun pony's is goed.
Voor de duidelijkheid ik wil je niet aanvallen dat je op je shetje wilt gaan hobbelen, dat is jouw keus, maar doe dat dan gewoon en ga niet op bokt naar meningen vragen die je toch niet wilt horen.