Ervaring Passier Gemini?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ervaring Passier Gemini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 13:08

Wie heeft ervaring met dit hoofdstel? Is de kwaliteit net zo goed als de duurdere hoofdstellen en ik ben ook benieuwd naar foto's in gebruik

Afbeelding

pilou

Re: Ervaring Passier Gemini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:33

ik wilde hem ook kopen, en vind dat hij er op de foto mooier uitziet dan in het echt........... ik het dus maar een Stubben gekocht.

Bij van Rijs in Zevenhuizen zeiden ze trouwens dat de Stubben langer mooi zou blijven (bij normaal gebruik dan, is dat de verwachting). En bij de Passier zag je bij de neusriem stukken die niet goed geverfd waren............. ook vond ik het leer iets anders aanvoelen, beetje ''goedkoop'' zeg maar en dat voor 159,00 euro

Maarja op de foto zien ze er perfect uit

DAANN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:35

Ik heb er een maand geleden 3 besteld en ben er tot nog toe erg tevreden mee

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:41

ik kan nog ruilen.......... hihi

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:44

op de foto vind ik hem erg netjes eruitzien. Het is geen hoofdstel dat dagelijks gebruikt gaat worden, althans in het begin niet.. dus slijten zal hij toch niet zo snel?!

DAANN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:45

Ik zag vrij recent nog foto's van dat hoofdstel in gebruik bij HAW. Als je die wilt zien moet je maar even zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:27

ik heb dus ook ooit een passier gehad, 2 dagen, en toen weer terug gebracht. Ik vond het leer ook niet mooi, beetje rafelig aan de kanten. Voor dat geld vind ik wel dat je het summum moet krijgen, en ik heb toen een stubben aangeschaft, en die blijven mooi, en zijn ietsje minder duur ( goedkoper krijg ik daarbij niet uit mijn mond..)