Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ubbele borstsluiting met muskatons en nylon borstvoering tegen schuren. *Neoprene schoftbeschermer. *Loopsplit. *Naadloos op de rug. *Laag aangezette kruissingels welke door de deken heen sluiten. *Afneembare bilkoorden. *Staartflap vraagprijs €134,50 deze bedoel je CCCCorine schreef:Ik zou voor de Harry's Horse gaan met de sterkste buitenstof (de waterdichte). Niet zo gek duur en heel sterk!

Ik heb zo'n echte sloper, die al menig Harry's Horse, Pagony en Global-dekens doormidden heeft gescheurd... Mijn Weatherbeeta-dekens gaan hun derde seizoen in, er zit nog geen krasje op
Zeker waar voor je geld, en de pasvorm is echt subliem!!! Alina schreef:Weatherbeeta, de orican is een hele goede!!! Geschikt voor de echte slopersIk heb zo'n echte sloper, die al menig Harry's Horse, Pagony en Global-dekens doormidden heeft gescheurd... Mijn Weatherbeeta-dekens gaan hun derde seizoen in, er zit nog geen krasje op
Zeker waar voor je geld, en de pasvorm is echt subliem!!!
CCCCorine schreef:Ik zou voor de Harry's Horse gaan met de sterkste buitenstof (de waterdichte). Niet zo gek duur en heel sterk!