wie is er naar de NH-dag in arnhem geweest?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn_

wie is er naar de NH-dag in arnhem geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 18:55

ik vraag me dus af wie naar de NH dag in arnhem (manege stal mansour) is geweest vandaag.
Daar rijd ik dus, maar kon vandaag helaas zelf niet..
maar nu ben ik dus benieuwd naar jullie ervaringen..

dus iemand???

Allegra

Re: wie is er naar de NH-dag in arnhem geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:31

Ja, ik
Ik vond het makkelijk te vinden (bus stopt voor de deur bijna).
Ik vond de onderwerpen van de demo's en lezingen niet heel erg interessant, een paar dingen wel, maar ook wel veel algemeen.
Het strodorp viel me tegen eigenlijk. Te weinig.
Ik vond het wel leuk mensen bezig te zien op het grondwerk terrein enzo.
Conclusie, was best aardig

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 07:02

ik ben geweest was erg gezellig... lezing bijgewoond over natuurlijk bekappen, was erg interessant. er was veel te zien wat andere mensen deden met grond werk etc. ik vond het erg leuk! volgend jaar weer misschien dan met mijn haffie

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 09:58

Ik ben ook geweest en vond het erg leuk en interessant.
Het strodorp zou inderdaad wat uitgebreider kunnen, maar verder echt heel goed allemaal.
En tsja, sommige demo's waren inderdaad wat algemeen, maar je moet op alle soorten toeschouwers wat inspelen he?
Ik denk dat als je dieper op de dingen in wilt gaan, je toch een workshop moet volgen

Corine12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 11:38

Ik was er voor het eerst en ik vond het erg leuk, van alles en nog wat, veel onderwerpen, er was wel iets voor iedereen! Ik vond de demo's van 't Balingehof, Wim Vonck en Yvonne Bijleveld erg leuk, de rest vond ik wat saai, zeker de demo van Vanda Oosterhuis. En die clinic van Birger vond ik eigenlijk meer een showtje, ik had niet het idee dat dat paard het ook naar zijn zin had, maar misschien had ie gewoon zijn dag niet.

Ik ben in die HIT-stal geweest, ook erg leuk. En ik heb nog een stuk van de workshop van 't Balingehof gezien van de dubbele lijnen, ze hadden daar een grappige shetlander in lopen die bokte alle kanten uit, stoer ding! Van alle andere workshops heb ik verder behoorlijk wat gemist omdat ik graag de demo's wilde zien.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:35

Ben ook geweest, vond het wel erg leuk.
Ging ook voor de Hit actief stal, wat een goed systeem zeg, vond het echt helemaal super.
Verder vond ik de dingen die ik gezien heb (veel dingen half omdat ik heen en weer liep) wel erg interessant, had spontaan zin om zelf heel hard aan de slag te gaan.
Wat ik ook leuk vond was dat ik nu de gelegenheid had om Vanda Oosterhuis te spreken, zij is namelijk de vroegere eigenaresse van Bjarni dus was wel erg leuk. Heb niet zoveel gezien van het stukje wat zij deed maar geloof dat het paard nou ook niet bepaald meewerkte.
Al met al toch een erg geslaagde dag gehad, heb ik toch onbewust wat bokkers gezien waarschijnlijk!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:52

Citaat:
Ik ben in die HIT-stal geweest, ook erg leuk. En ik heb nog een stuk van de workshop van 't Balingehof gezien van de dubbele lijnen, ze hadden daar een grappige shetlander in lopen die bokte alle kanten uit, stoer ding! Van alle andere workshops heb ik verder behoorlijk wat gemist omdat ik graag de demo's wilde zien.

schaam schaam...
tja, dat was dus mijn shetlander
We hebben het super naar ons zin gehad, en gelukkig is hij thuis iets gezeglijker. Heb een hoop geleerd, en waarschijnlijk zijn we er volgend jaar weer
Groetjes, Lacuna met opstandige sh*tlander...