ikke Knot me paard altijd met elastiekjes en kleine knotjes, maar ik vraag me af hoe je met naald en draad vlecht en of dat dan moooier is dan met elastiek, en of ik de goeie keuze heb gemaakt om veel kleine knotjes te maken ipv een paar grootte, mee paardje heeft namelijk een best lange hals dus mij leek het niet zo mooi staan om groote knotjes daar op te zetten! Wie heeft der nog meer foto's waarop je geknotte mane ziet en daar uitleg bij hoe het gemaakt is want ik wil wel eens iets anders proberen!!!

...haha! Gewoon mooie grote knotten met naald en draad. Dat is mooi en verzorgt, niet penny, en zijn nek oogt dan veel mooier! En daarbij ben je er nog geen 10 minuten mee bezig!
Bij de meeste paarden zijn knotten natuurlijk het mooist, maar ik vind een paar rassen toch zeker wel een uitzondering; haflinger, fries, tinker.... Maar dat lijkt me ook wel redelijk logisch.
Eest maakte ik er meestal een stuk of 6/7 maar ik heb ze nu eens wat kleiner gemaakt.. Nu maak ik er een stuk of 14 ! Ik vind dat eigenlijk veel mooier bij dunne manen om dan meer knotjes te maken...Bij dikke manen vind ik het mooi om zo weinig en zo dik mogelijk te maken