Ruiterroutes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sansjo

Ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 15:20

Hallo allemaal,

Wie kan me aan mooie ruiterroutes in Limburg en Brabant helpen? Ik wil namelijk ook wat vaker in een andere regio gaan rijden en vandaar jullie hulp gevraagd. Ook eventuele internet links naar routes zijn welkom.

Solide

Re: Ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:33

Je kan ook informeren bij ruitersportzaken of maneges. In de ruitersportzaak hier in de buurt hebben ze er kaartjes van liggen. Zo van internetsites weet ik het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:36

Ik wist niet dat ze die bij de ruitersportzaken hadden, ook eens gaan kijken daar

En op zoek naar een buitenrijmaatje

Marlena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:39

In de Loonse- en Drunense duinen kan je lekker rijden. Routes in overvloed.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:40

RK bij Ingrid van Berlo hebben ze die heel lang gehad en volgens mij nog steeds, stonden toen bij de kassa.

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:42

De allermooiste ruiterroutes vindt je op dit moment in de driehoek van Belgies Limburg en mn Opglabbeek Meeuwen en Genk. Hier hebben ze er alles aan gedaan er een walhalla van te maken. Er staat de ruiters een oppervlakte van meer als 600 hectare ter beschikking en de natuur hier, gewoon klasse. Wij zien ook steeds meer Duitsers en Nederlanders.

Vanaf de autoweg in Nederland bij Stein is het met de trailer ca 25 minuten rijden. Dit is de autoweg richting Antwerpen en dan ga je de derde afslag Meeuwen Opglabbeek eraf. Dan rechts en dan is het nog 10 minuten tot Opglabbeek. Hier kun je op een 5 tal plaatsen zo de bos in maar, neem een compas mee. Meer vragen , mail maar gr Johnnie

Sansjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 16:00

Nou Johnnie, dat klinkt interessant. Zal ik zeker naartoe gaan. Lijkt me harstikke leuk.