Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het is al bijna over maar ik wil niet te vroeg beginnen zodat ik het weer erger maak 

juist wel de genezing van de pees. Ofzo

Misz_Do schreef:Waarom denk je dat iemand die zijn enkel verzwikt dan een bandage omdoet ? ter bescherming voor uitstekende takken ?
en IK HOEF GEEN GEZEUR VAN "maar gebruik het wel goed want anders gaat het helemaal fout"

) 'uitstekende takken' .

Misz_Do schreef:ik zeg ook niet dat ze alleen voor bescherming of steun zijn de voornamelijkste reden bij de meeste is om op te vallen en "mooi" te zijn dat snap ik ook wel....
maar doordat de bandage prikkels geeft aan de zenuwen die in de huid zitten spant de spier een beetje en dan ontstaat er geen gewenning omdat het been beweegt en het paard het blijft voelen dus blijft de spier zich een beetje spannen
Misz_Do schreef:ik zeg ook niet dat ze alleen voor bescherming of steun zijn de voornamelijkste reden bij de meeste is om op te vallen en "mooi" te zijn dat snap ik ook wel....
maar doordat de bandage prikkels geeft aan de zenuwen die in de huid zitten spant de spier een beetje en dan ontstaat er geen gewenning omdat het been beweegt en het paard het blijft voelen dus blijft de spier zich een beetje spannen
maar ok, ik heb het idee dat er geen eind aan deze discussie komt, ieder denkt er anders over

Misz_Do schreef:Waarom denk je dat iemand die zijn enkel verzwikt dan een bandage omdoet ?
Skitter schreef:Tja..last van haar pees is last van haar pees...Dan zal geen enkel beenbescherming helpen denk ik..eerder lekker in de wei, rust hebben..snel de smit er weer bij, en dan ff rustig aan doen..lekker buiten stappen etc..