Oster borstels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Oster borstels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 23:38

Ik kan helaas met de zoekfunctie niks vinden over deze borstels hoewel ik me meen te herinneren er ooit een topic over te hebben gezien?

Anyway, zijn er mensen die deze borstels hebben? Ik heb echt een ernstig tijdsgebrek 's avonds en kom meestal niet verder dan even snel met een harde borstel en op de plekken waar zadel en bescherming ligt.

Nu lijkt mij dat deze borstels het beter zouden moeten doen waardoor ik mijn paard toch iedere dag lekker kan poetsen

Wie heeft ze? Zijn ze het geld waard?

Sily

Re: Oster borstels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 00:31

Ik heb er 1 maar wil de hele set hebben.

Heb nu de manen en staart borstel, om uit te proberen, want stond er een beetje sceptisch tegenover, maar het zijn echt hele fijne borstels.

Er zijn nu trouwens ook imitaties van de Osters te koop, wij hebben ze van de week binnen gekregen in de winkel, zijn wel een stuk goedkoper en zien er bijna hetzelfde uit alleen zijn deze groen zwart.

Of ze net zo fijn borstelen weet ik nog niet.

Even kijken of ik een site kan vinden....hebbus

http://www.allesvoormijnpaard.nl/paarden/

Hier staan de originele maar dus ook de imitaities op.
Vooral de cadeau sets zijn erg mooi *vind ik persoonlijk* en nog net wat uitgebreider dan de Oster cadeauset.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 06:54

Ik heb ook de manen en staart borstel. Die bevalt erg goed, ik heb een tinker met een dikke en lange bos manen, en met deze borstel heb ik binnen no time alle knoopjes en klitten eruit. Binnenkort ga ik de hele set aanschaffen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 07:11

Hier ook de staart en manen borstel. En sinds binnenkort ook de harde borstel en hoevenkrabber. Heb de laatste twee nog niet gebruikt, maar ze lijken met echt fijn!
Denk dat iki zelf maar ook de hele set ga kopen!

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 08:57

Ik heb ook de staart en manen borstel gekregen
Afbeelding
Ik vind hem echt heel erg fijn. Eigenlijk wil ik ook graag de andere borstels

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:00

Ik heb een zachte borstel ervan, glansborstel ofzo is dat.. maar het helpt wel!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:01

ik heb inmiddels de hele set bij elkaar en ik wil nooit meer andere borstels, ze liggen perfect in de hand en ze doen hun werk ook goed!

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:03

ik heb die staart en manen borstel, kreeg ik bij de omheining bij :S haha, ik vind hem echt heel fijn, ligt lekker in de hand en werkt goed!

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:30

ik ben er voor aan het sparen

Vind ze prijzig maar vind ze wel goed!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:34

Ik heb de staart & manen borstel (die is echt super) en de harde en zachte borstel ervan.
Het zijn goeie borstels alleen wel erg prijzig ik was 45,- kwijt voor deze 3 alleen nu heb je ze volgens mij al goedkoper.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:40

Ik heb de harde borstel, zachte borstel en de staart+manenborstel. Ik ben ze zelf gaan verkopen en was erg benieuwd. Ben helemaal blij met de borstels! Er is nog geen haartje uitgevallen en de staart en manenborstel trekt amper haren uit ook al ga je wat grover te werk.
De immitaties zijn ook prima. Het kunststof is misschien iets minder luxe, maar ze kunnen net zo goed tegen een stootje en doen hun werk gewoon erg goed. Heb nu inderdaad ook de Groene varianten en heb ze vol vertrouwen in mijn assortiment opgenomen.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:42

Ik heb de hele set, ik wil niet meer anders!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:37

ze verkopen ze ook bij www.agradi.nl

Afbeelding

ik heb een dergelijk zweetmes zoals die van Oster, gekocht in Amerika, hij ligt reuze fijn in de hand en het werkt echt super goed!
Afbeelding

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:31

Heb ze zelf niet, maar zit al maanden te smachten over die dingen... Ik rij alleen op een manege en gebruik de borstels die ze daar hebben, en om nou 70 euro uit te geven voor een poetsset die je niet gebruikt... alhoewel, mij kennende

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:10

Ik kan ze ook bestellen, maar heb ze dus niet standaard in mijn assortiment. Imperial Riding heeft er ook een 'imitatie' opgemaakt.
Afbeelding
Foto van mijn website.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 16:06

Ik vind ze heel mooi! Maar prijzig. Dus ik denk dat het een leuke verjaardagcadeau wordt

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 16:09

figora schreef:
Ik kan ze ook bestellen, maar heb ze dus niet standaard in mijn assortiment. Imperial Riding heeft er ook een 'imitatie' opgemaakt.
Afbeelding
Foto van mijn website.

daar heb ik er een paar van vind ze heel fijn

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:09

Pebblesje schreef:
figora schreef:
Afbeelding
Foto van mijn website.

daar heb ik er een paar van vind ze heel fijn

En waar je ze gekocht hebt maar mee praten dat het Osters waren, en geen immitatie
(ik was mee...)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:11

Echt waar joh... het staat er zelfs op

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:30

jaa idd, wisten wij veel! haha k had ze een keer gezien en er voer gehoord, wist ik veel van welk merk t was....*blond*

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 19:23

Hele fijne borstels ik heb ze sinds kort ook (cadeau gekregen...).
Bij Agradi hebben ze ze op dit moment in de aanbieding en dat scheelt aanzienlijk!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 21:09

Ik heb heel de set besteld via www.forhorses.nl, ze zijn daar afgeprijsd. Het zweetmes, de zachte borstel en de staart- en manenborstel zijn mijn favorieten. De rosborstels vindt Venga wel fijn als ik niet al te hard doe, maar ik krijg ze er niet goed mee schoon als ze heel vies is. Ik heb mijn oude borstels dan ook nog steeds bij de hand.
Alle spullen zijn prachtig om te zien en liggen prettig in de hand.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 21:29

ik verkoop ze en gebruik ze zelf ook
met mijn reuma ben ik er erg blij mee en de
grove en de fijne rubber is erg prettig voor zowel mijn shetten als de anda en appel
de glans borstel(zachte ) vind ik ook goed en de maan en staart borstel fantastisch
het zweetmes en hoeven krabber heb ik nog niet gebruikt (uh van dit merk dus he )en vind ik er nog raar uitzien , schijnen goed te zijn maar weet ik dus zelf niet
de rest zit ook al lang en breed in mijn poetskist

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 22:56

Dan ben ik zeker de enige die er niet daverend enthousiast over is.
Ik heb het zweetmes en de grove en fijne rosborstel gebruikt. Ik kon mijn draai er niet mee vinden. Ik wist echt niet hoe ik da zweetmes vast moest houden. Alleen aan het handvat ging bij mij niet. Dan moest ik hem met me andere auto ondersteuen. Vond ik erg onpraktisch.
En met de rosborstels had ik niet het idee dat ik hem goed schoon kreeg. Ik heb een viesspeuk die altijd onder het zand zit.
Vond ze ook niet echt fijn om te gebruiken.
Misschien dat het wennen is ofzo.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 23:18

Ik vind de harde borstel niet fijn... hij is te groot en ik krijg er kramp van in mijn handen (lichte vorm van reuma, en korte vingers....) De ros met de grote punten vind ik echter ideaal!!!!
Ik heb ze gekocht voor 6,95 voor de ros en 7,95 voor de harde borstel....vraag niet hoe het kan dat ze zo goedkoop waren, maar ik vond dat ik dat niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan.
De hoevekrabber en zo hoef ik niet, dat zal toch heus niet zoveel uitmaken. Misschien de manenborstel nog wel..... eens kijken of hij die nog heeft.