Nou, ik heb antwoord terug gestuurd, hij is in goede conditie enz blabla. Nu heb ik vanavond weer een mailtje terug gekregen dat ze hem wil kopen. En voor dezelfde prijs als wordt gevraagd. Het was een onduidelijk mailtje met een beetje (voor mij
) onbegrijpelijk en volgens mij niet helemaal kloppend engels. Maar ok, dat kan. Nu vertrouw ik dit niet helemaal:Concerning Payment will be made via a cashier check of E10.000 by a client of mine in the state an amount oweing, so she said it can only be issued on a check and it can be cashed at any local outlets in your area
Wat ze dus zegt is dat het alleen overgemaakt kan worden met een check? Maar is dit zo, want volgens mij moet dat toch ook kunnen gewoon via de bank overmaken?
En ze heeft het paard niet eens gezien, alleen 1 foto! Moet ik dit vertrouwen of niet?
Ik heb inmiddels wel gecheckt of de organisatie waar ze het over heeft bestaat, en dit is zo

Ook staat er nog een of andere vage berekening bij die niet eens klopt ghehe..
Maar ik heb zo mijn twijfels omdat ik niet eens weet wie ze is, waar ze vandaan komt, en dus: waar mijn paardje terecht komt!!
Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee of wat denken jullie hiervan?? Hoe moet ik hierop reageren?
Vast bedankt voor jullie hulp