Overgaan naar dubbelgebroken bit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Overgaan naar dubbelgebroken bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 21:12

Ik was aan het denken omdat ik nu met Nike opnieuw moet beginnen en eigenlijk herinrijden (info in profiel) om te beginnen met een dubbel gebroken bit.
Maar voordat ik zo'n bit er maar 'instop' wou ik even hier meningen enz. vragen/horen.
Ze is eerst ook wel vaker op dit bit gereden en daar ging het goed op vertelden ze mij.
Ik wist dit eerst niet en heb haar toen op een trensje(water) gereden.
Ze heeft opzig wel een beetje een hardere mond, maar dat ligt er maar net aan wat voor een zin ze heeft. Soms is ze ook heel gevoelig en de andere keer weer niet.(weet niet hoe ik dit anders moet zeggen)
Dus graag zou ik willen horen van jullie wat jullie ervan vinden om over te gaan op een dubbelgebroken bit
als iets onduidelijk is kan altijd gevraagt worden
groetjes patty

Margreet

Re: Overgaan naar dubbelgebroken bit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:18

Pattypaard schreef:
Ik was aan het denken omdat ik nu met Nike opnieuw moet beginnen en eigenlijk herinrijden

ctrl alt delete?

Bit is heel persoonlijk, gewoon aftasten waar ze het fijnst op reageert.

Pattypaard

Re: Overgaan naar dubbelgebroken bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 08:48

hoe bedoel je ctrl alt delete?
ok vriendin van me gaat waarschijnlijk zo'n bitje kopen voor haar vzpony en zal vragen om deze eens te lenen. kan ik kijken hoe ze er nu op reageert en dan kijken of ik er zelf ook een ga halen