Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

[color=#BF40FF][/color] 
plotie schreef:ik weet niet wat jullie met matjes bedoelen . ik ga iets uitleggen en het kan zijn dat dat de matjes maar maar ik weet het niet:
je verdeeld de manen allemaal in staartjes, dan pak je de helft van het ene staartje en je knoopt het vast met de helft van het staartje ernaast, en do ga je tot je niet meer verder kan. en op het einde dat je geen kleine staartjes overhoud kan je het dubbelplooien , zo precies kleine dotjes die eraan hangen (maar dat zijn wel hele kleintjes hé )[color=#BF40FF][/color]
Haar manen zijn ook nog eens erg dik maar toch heel glad en zacht (ik heb ze gewassen toen ik haar net had gekocht, 4 maanden geleden en daarna niet meer). Anti- klit spray ik alleen maar in haar staart, haar manen zijn zacht genoeg. Die hengstevlecht heb ik toen heel strak gevlochten (soort van halslift idee bijna
) en van twee kanten af. Toch stortte de vlecht in. Misschien inderdaad maar met pektouw gaan vlechten.