ervaring met kraemer pferdesport versandhause?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

desleen

ervaring met kraemer pferdesport versandhause?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 12:16

heey,

ik heb een paar leuke dingen gezien op de zite van kraemer-pferdesport.
die zijn goedekoper als hier in nederland, heeft iemand ervaring met kramer pferdesport, want ik weet niet of dat dat goed gaat, in duitsland bestellen.
http://www.kraemer-pferdesport.de/
groetjes marleen.

Benita

Re: ervaring met kraemer pferdesport versandhause?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:44

Hallo,

Ik bestel altijd alles bij Kraemer. Het wordt binnen drie dagen thuis bezorgd. Als iets niet bevalt, kun je het terugsturen, m.b.v. een retoursticker. Het retour sturen kost je dan niets. je moet het wel bij het postkantoor afgeven. Ik woon in Duitsland. Hoe het werkt als je in Nederland woont weet ik niet. Maar het is wel heel erg betrouwbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:30

is versturen niet duurder vanuit Duitsland naar Nederland?
Oftwel, heffen de verzendkosten het 'goedkopere' niet op?

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 13:51

jaa, het lijkt me een hele goed service enzo.. maar ik vraag me af of je ook in nederland kan bestellen en of de service dan ook zo goed is.

ik heb gekeken wta de versendkosten zijn van nl naar du. en dat is 10 euro.
het verschil van mijn artikel is 50 euro.. dus dat maakt zeker uit!

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 09:23

ik kan er niet achter komen of er nu ook in nederland geleverd kan worden...weet jij dat benita? ik kan namelijk niet zo heel goed duits..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:07

Hahaha tegen al mijn principes in heb ik het hondendekentje voor mijn jack frutsel besteld. Wordt vast aangevallen als ik het omdoe.

Effe kijken of het idd aankomt in nederland.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:22

Ik heb wel een paar keer iets bij Kraemer besteld , mooie spullen hebben ze daar hoor , tenminste wat innovatiever dan hier in Nederland

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven in het Engels of Duits , vervolgens sturen ze je een bevestiging / rekening over de post in een envelopje.

Daar staan dan de totaalprijs en de betalingsgegevens op.

Het is dan de bedoeling dat je de rekening betaald (overmaken via bank) , en zodra zij het geld binnen hebben sturen ze de spullen op.

Jammer is alleen dat ze verder niet mailen over de voortgang ofzo...
maar de spullen worden wel netjes verstuurd. En je krijgt een gratis catalogus ala Divoza van ze mee in je pakket.

Je kunt ook met creditcard betalen vooraf , dat gaat wat sneller , moet je even met ze over mailen

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 17:36

okee, dankjewel! dan ga ik daar zeker weten wat spulletjes bestellen, een springsingel met buikbeschermer kost hier namelijk een eind in de honderd euro, en daar 90 of 99 euro geloof ik, en ook een goedkoper maar die is dan weer bruin:( de peesbeschermers met bont erin vind ik ook om van te slijmen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:55

Ik heb de rekeningbinnen, 7,50 verpakkings en verzendkosten, maar ook nog eens 5 euro bankkosten. Die bankkosten vind ik onzin.

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 07:10

aha, 7,50 is geloof ik ook bij divoza zoiets... die 5 euro is voor btw enzo, de bank moet betalen om naar een rekening in het buitenland te kunnen overschrijven

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:08

desleen schreef:
aha, 7,50 is geloof ik ook bij divoza zoiets... die 5 euro is voor btw enzo, de bank moet betalen om naar een rekening in het buitenland te kunnen overschrijven

Als je het geld via IBAN en BIC code overmaakt, is het gratis binnen de EU. Heb je alleen wel die codes nodig, en zoals bij de ABN moet je dan aanvinken kosten delen. Dan mag de bank daar geen kosten voor in rekening brengen. Niet in Nederland maar ook niet in Duitsland. Dat is namelijk Europese regelgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:50

ja, dat ga ik nog eens nakijken, want bankkosten en zeker 5 euro ga ik niet betalen. De prijs was nl al inclusief btw. Is wel 12,50 euro extra bij dit grapje. Altijd nog 25 gulden, want omrekenen blijf ik doen Anders reken ik mij steeds weer arm.

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:56

heeyj, heb je je bestelling ook binnengehad eigenlijk?

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:14

Een stalgenoot van mij heeft ook wel eens wat besteld bij Kraemer. Eén van de producten was niet goed, paste niet ofzo, en kon het retour sturen. Ze kreeg helaas een tegoedbon daarvoor, had toen van die tegoedbon weer wat besteld, verzendkosten werden ook van die tegoedbon afgehaald.