Vraagje omtrent sponsering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskia23

Vraagje omtrent sponsering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 20:19

Hallo, mijn vriend heeft een eigen bedrijfje gestart. Samen met nog iemand bouwt hij websites en is nu dus voor zichzelf begonnen.
Nu lijkt met mij erg leuk om wat dekens, sjabrakken en evt een bodywarmer te laten bedrukken/borduren met het logo en bedrijfsnaam.
Let wel, we rijden beslist niet hoog in de sport, het is meer voor de grap en omdat ik het erg leuk vind staan.
Mijn vraag is dan ook hoe ik dit het beste kan doen, ik weet dat ik een offerte etc. kan aanvragen bij divoza e.a maar dan? Hoe hebben jullie het gedaan? Hebben jullie eigen dekens etc aangeschaft of deed de 'sponser' dit en zo ja was dit aftrekbaar voor de belasting?

Voor alle duidelijkheid, ik lijd beslist niet aan grootheidswaan ... ik doe het niet omdat het 'stoer' zou staan maar puur voor de leuk en om wat naamsbekendheid voor het bedrijf te maken.
Groetjes Saskia

Melis

Re: Vraagje omtrent sponsering

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 21:41

hoi, ik weet niet wat de kosten zijn, maar offertes aanvragen is denk ik wel het beste. Je kan het natuurlijk ook navragen bij een ruiterzaak in de buurt. Voor wat betreft kosten, lijkt het mij dat dit gewoon door het bedrijf betaald kan worden. Dit kan dan immers geplaatst worden onder het budget marketing. Op die manier is het natuurlijk wel aftrekbaar. Zeker zijn ben ik niet, maar als je het zo doet, lijkt me dat geen probleem...

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:06

Hehe, mijn ouders hebben ook een eigen bedrijfje, en ik zat er ook aan te denken om hun mij te laten sponsoren (volgend jaar )

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:11

Ik werdt ook gesponsert ook voor naambekentheid.
En ik moest de spullen halen en hun gaven dan geld mee.En liet het bedrukken hier in de buurt.Verder weet ik niet hoe dat in zijn
werking gaat...Dat wordt denk ik een offerte aanvragen