Hoe manen sneller laten groeien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dusi

Hoe manen sneller laten groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 13:37

Dusi heeft de afgelopen zomer weer haar manen eraf gekregen. Omdat ze zo'n last heeft van zomerexceem, heeft ze zolang een Ivanhoe-halsdeken om. Dit werkt op zich heel goed, alleen was ik vergeten haar manen in de spuiten met anti-klit. Dus haar manen zijn gaan klitten en dus afgebroken.
Nu zijn ze in de afgelopen twee maanden zo'n twee centimeter gegroeid. Da's dus niet veel.

Weet iemand wat ik kan doen/geven zodat ze volgend jaar weer een redelijke manen heeft?

Brennie

Re: Hoe manen sneller laten groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 13:53

Biotine. Is een supplement dat de haar-en hoefgroei bevordert. Wel consequent de hele bus opvoeren, want het resultaat laat wel even op zich wachten. Heb dit aan mijn merrie gevoerd, toen zij zulke slechte hoeven had toen ik haar kocht. Nu heeft ze mooie hoeven en ze blijven ook mooi.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:19

er aan gaan hangen, 3keer per dag een uurtje..

FLAUW... grapje sorry

Ik denk dat je dat best eens kan proberen wat brennie zegt

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:24

hey,

ik gebruik altijd switsal. dat verzorgt de manen goed. antiklit maakt het juist weer heel erg drooog..dus je kan eerst antiklikt en dan switsal. en je zult toch echt geduld hebben totdat de manen weer op maat zijn (er zijn trouwens geen middeltjes waardoor de manen sneller gaan groeien)

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 14:28

Heb al eens eerder iets gehoord over Biotine. Dat zou de haar en de vacht goed doen. Kan ik wel eens proberen.