Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
ikke schreef:Ik heb er al jaren eentje. eigenlijk nooit nodig gehad. Er zijn niet zoveel gebieden waar het verplicht is en bovendien zijn die ver bij mij vandaan. Ach, ik houdt hem maar aan, dadelijk voert een of andere l*l het hier wel in en dan heb ik een probleem. Daarnaast blijf ik een beetje op de hoogte van de gedachtenkronkels van de NHS. Niet dat die te volgen zijn, maar je weet wel ongeveer wat ze uitspoken.

Bij ons op de club kon je die toen halen. 1e jaar A, 2e jaar B en het 3e jaar C. Royaltjuh schreef:Jah, ik heb er wel 1. Op de stal waar ik in die tijd een pony reed gingen ze het organiseren, en naja, dat was voor mij een handige reden om mee te doen. Ik heb er tot nu toe nog maar een paar keer 'gebruik' van moeten maken, en idd dus om gebieden in te kunnen die gesloten zijn voor ruiters zonder Ruiterbewijs. Afgezien daarvan vind ik 't toch wel handig, 'k weet nu wel alle verkeersregels e.d.