Wie gaat er naar de PRE keuring in Wanrooij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Wie gaat er naar de PRE keuring in Wanrooij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 19:09

Hallo,

welke bokkers gaan naar de premiekeuring in Wanrooij? Ik kan alleen de zaterdag, en kan amper informatie vinden over tijden en programma enzo. Wie gaat er ook?

PhiaBink

Re: Wie gaat er naar de PRE keuring in Wanrooij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:33

Ik ga in mijn dromen. Het is zo ver weg
Zondag hebben we bij mij een Dikke Buiken Topic 2005 meeting. Dus zaterdag boodschappen doen.

Als je gaat, kan je dan foto's maken van de paarden van Residelca???

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 22:02

ooow goed dat je het zegt, ik moet mijn foto's van de open dag op residelca nog plaatsen! Ik ga iig mijn camera meenemen en mijn best doen om hun prachtige dieren mooi op de gevoelige plaat te krijgen. Ik ga mijn best doen

Weet je toevallig wel iets meer van het programma zaterdag of waar ik dat kan achterhalen? Op de website kan ik niets vinden.... Ik kan zondag helaas niet, dus moet wel zaterdag gaan.

off topic: wat ziet famosa er goed uit met haar slanke lijntje Hoe gedraagt je kleine monster zich nu in de opfok?

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:04

Volgens mij gaat redina van bokt (eveline) er heen pb haar maar even.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:10

Er is geen programmaboekje. Leden krijgen die gratis bij de entree. Zaterdag moeten de deelnemers vanaf 11.00 uur melden. Dus zal het wel om 12 uur beginnen .

Volgend jaar zijn wij ook van de partij met Famosa en als Atje nog niet verkocht is, met Atje.

Dank je. Famosa voelt haar goed en haar knie herstelt ook voorspoedig.
De kleine aap heb ik al 2 weken niet gezien. Zal wel goed gaan met hem. Hij heeft bijtwondjes op zijn wangen, dus er wordt vertelt dat hij niet heer en meester is van iedereen en allemaal.