Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maccie schreef:paard doet het uit protest tegen druk van het bit
maccie schreef:ik zou willen vragen of meer mensen dit probleem kennen en hoe ze dat opgelost hebben..
even wat puntjes voor de duidelijkheid..
- tanden en keizen zijn nagekeken en o.k
-paard heeft geen afwijkende mond volgens de d.a
- paard doet het niet uit protest tegen druk van het bit
met de tijd dat wij hebben hebben word het steeds minder en minder, en hij doet het nu alleen nog waarneer hij heel ontspannen loopt, soms zelfs als ik in/uit stap
heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en zou ene bitje met ene tongspeler evt. een optie zijn?
ellepel schreef:probeer eens met een rubber bitje te gaan rijden of bitloos...
Margreet schreef:Wat voor bit gebruik je nu?
.Maar op dat paad word nog niet gereden want hij is pas 2.
Margreet schreef:Tjongejongejonge....

Lijkt me iig erg lastig...
ik weet natuurlijk niet of het bij jouw ook zo is ...longleer hem zet hem bij en houd hem goed voorwaarts probeer hem vw nw te laten lopen als hij eenmaal zo loopt kijk dan dan waar die ze tong dan heeft en als hij zijn tong dan binnen boord .is het natuurlijk goed...maar dat betekent het wel dat het toch rij technies is susces ermee
Ellende schreef:Tonglepel-bit?
oryantje schreef:ik heb wel eens gehoord dat een paard dan niet goeed ontspannen over de rug loopt en te veel van voor naar achter gereden wordt hoort natuurlijk anders om...ik weet natuurlijk niet of het bij jouw ook zo is ...longleer hem zet hem bij en houd hem goed voorwaarts probeer hem vw nw te laten lopen als hij eenmaal zo loopt kijk dan dan waar die ze tong dan heeft en als hij zijn tong dan binnen boord .is het natuurlijk goed...maar dat betekent het wel dat het toch rij technies is susces ermee