Zadel pasvorm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nd423

Zadel pasvorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 17:38

Aangezien ik een tweedehands Hulsebos zadel heb gekocht, maar het niet direct uitstekend past, wil ik het zadel laten aanpassen/opvullen.
Welke zadelmaker raden jullie mij aan:

* Hulsebos
* Van Triest
* Van Rijs
* Kootstra

Wat ik belangrijk vind is dat de zadelmaker bij mij thuis komt om te kijken wat voor aanpassingen nodig zijn en dat ik het zadel niet al te lang kwijt ben.

Ik heb gehoord dat wanneer het zadel alleen opgevuld hoeft te worden dat Hulsebos dit aan huis doet.

Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen.

pmarena

Re: Zadel pasvorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:23

Op zich zou ik voor een Hulsebos zadel naar Hulsebos zelf gaan....wel zo makkelijk.

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 07:07

Ja, zat ik ook aan te denken, maar heb best wat nare ervaringen van mensen gelezen die een zadel op maat hebben laten maken bij Hulsebos en weet niet of dit ook geldt voor het opvullen/ aanpassen.

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 07:15

Ik heb ook vaak klachten gehoord van hulsebos zadels die niet meer paste doordat hij fout opgevuld was. (door hulsebos) (p.s. Dit is niet om iemand af te kraken)

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 10:04

Niet terug gaan naar Hulsebos. Ik heb gehoord dat dat vaak helemaal niet goed gaat.
Als ik jou was zou ik naar Van Triest gaan. Daar heb ik hele goede ervaringen mee. Hij past je zadel echt aan op je paard. Bij van Triest ben je je zadel niet zo heel lang kwijt (soms kan hij het meteen aanpassen) en je krijgt echt vakwerk. Ik weet alleen niet of hij aan huis komt, ik denk het wel als je een beetje dicht bij meppel woont, maar anders is het zeker de moeite waard om even je paard op de trailer te zetten en daar heen te gaan.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 22:01

mail eens....het is mijn werk