Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zal wel even foto plaatsen..
DinkeyGirl schreef:Bucas smartex all-in-1 of idd als het om een staldeken gaat, een celtic heavy weight. Beide dekens zijn 490 gram. Het nadeel van de staldekens van bucas en rhino is dat er volgens mij geen staartflap aan zit

LiSSy schreef:je kunt beter 2 of 3 dunnere dekens opleggen dan 1 hele dikke. meerdere dekens isoleren veel beter.
eef had ik geschoren en stond onder 3 dekens, 1 van 300 gram (galopshop.nl) 1 van 400 (van imperial riding) en een ongevoerde die waterdicht was (rambo)
omdat ze overdag buiten stond kreeg ze dan een gevoerd halsstuk op met gladde voering (galopshop.nl)
heb haar maar 1 keer hoeven scheren, stond super glad erbij
Skitter schreef:LiSSy schreef:je kunt beter 2 of 3 dunnere dekens opleggen dan 1 hele dikke. meerdere dekens isoleren veel beter.
eef had ik geschoren en stond onder 3 dekens, 1 van 300 gram (galopshop.nl) 1 van 400 (van imperial riding) en een ongevoerde die waterdicht was (rambo)
omdat ze overdag buiten stond kreeg ze dan een gevoerd halsstuk op met gladde voering (galopshop.nl)
heb haar maar 1 keer hoeven scheren, stond super glad erbij
Zo!
Stond ze savonds in een binnenstal? Kreeg ze het echt niet TE warm?
OrissE_GipsY schreef:zoww 700grams :|:| in totaal... dat vind ik wel ergg overdreven.....
simongek schreef:ga niet scheren om hem vervolgens niet warm in te pakken.