Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

superbig schreef:Een pony waar je mee langs rijdende trackers of vrachtwagens rijdt, vind je niet.

Citaat:superbig schreef:
Een pony waar je mee langs rijdende trackers of vrachtwagens rijdt, vind je niet.
Cowgirl schreef:Citaat:superbig schreef:
Een pony waar je mee langs rijdende trackers of vrachtwagens rijdt, vind je niet.
Ik nodig je uit

superbig schreef:Het verschild heel veel vind ik. Een pony waar je mee langs rijdende trackers of vrachtwagens rijdt, vind je niet.
Leeftijd zegt veel over de prijsklasse. Een ouder paard (denk aan 14,15,16,) zal goedkoper zijn dan bijvoorbeeld een 6 of 7 jarige.
Ook kwaliteit en uitstraling zegt veel over de prijsklasse.
Dus princess ik vind dat je niet zomaar kan zeggen 5000 want goedkoper zijn ze er ook wel. Ligt er maar net aan wat je precies zoekt en tegen komt.
Groetjes
Cowgirl schreef:Citaat:superbig schreef:
Ik nodig je uit
) en z ken ik nog veel meer paarden die overal braaf langslopen! felicity schreef:Ja ik zit nu ook te kijekn. En wat een ontzettende leuke dieren komen er voor bij. En sommige staan echt voor een meeneem prijs dat ik al weer ga denken dat er iets mis is. Maar ers taan ook paarden op voor belachelijke prijzen.
?