Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrittKitt schreef:hmm kan je niet gewoon het bijrijdpaard doen en gewoon het welshje ook blijven doen maar dan ipv rijden ook wat vaker longeren enzo zodat het niet zoveel tijd kost? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om weg te gaan omdat je er natuurlijk al het een en ander mee bereikt hebt, maar ik zou gewoon het hengstje blijven rijden en verzorgen maar miss even op een laag pitje. Als het niks word met je bijrijdpaard dan ben je niet alles kwijt. En hoe zit het met de fjord eigenlijk
En dat doe ik dan 1 á 2 keer in de week. apk schreef:Ik denk dat je eerst even moet afwachten hoe het met dat bijrijdpaard gaat. Aangezien je nog niet weet hoe het nieuwe paard rijdt, en wat je precies allemaal niet/wel mag doen. Misschien valt dat wel tegen? Dus ik zou zeggen wacht even af, voordat je nu al een beslissing neemt.
Urielle schreef:ik zou het ook even aankijken. Heeft die eigenaresse ook gezegd dat je er straks wedstrijden mee mag gaan rijden? Dat zij er wedstrijden mee rijdt wil nl nog niet zeggen dat jij dat ook mag van haar. Ik denk dat je met 1-2 keer in de week ook niet echt veel verder komt eigenlijk. Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien kun je met de Welsh nog wat verder lessen. Hoe zit het met die andere Fries? Kun je daar niet mee rijden? Of misschien kun je de Fjord wat vaker gaan rijden, ermee gaan lessen en die klaarstomen voor concours?