Hak van leren laarzen afgesleten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

Hak van leren laarzen afgesleten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 13:12

Zoals de titel al zegt: de hak van mn leren rijlaarzen (Petrie, 3 jaar oud) is helemaal afgesleten.
ik loop nu zegmaar op het bruine (de 'echte' hak) (het zwarte is dus afgesleten).
En dat bruine is ook al scheef afgelopen..
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Wat moet ik doen, naar de schoenmaker/ ruitersportzaak??

aafje87

Re: Hak van leren laarzen afgesleten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 13:16

Ga naar de schoenmaker en laat er een niewe hak onderzetten, dit is sneller(vaak binnen een paar dagen) en goedkoper als dat je het bij de ruitersportzaak laat doen, daar ben je je laarzen gewoon een paar weken kwijt als je pech hebt. En je betaald de hoofdprijs!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 13:24

idd, gewoon bij de schoenmaker een nieuwe hak laten plaatsen. Sommige schoenmakers hebben een dagservice dus dan kun je 's ochtends binnenbrengen en 's middags halen, vind ik voor je rijlaarzen altijd wel zo praktisch

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 13:55

Eigenlijk ben je al een beetje laat met het vervangen. je kan voortaan beter een nieuwe hak laten plaatsen als alleen het onderste (zwarte) laagje bijna versleten is. Nu moet er namelijk waarschijnlijk ook gedeeltelijk een nieuwe hak onder. Op zich niet erg, maar dat kost wat meer. Maar zoals hierboven al gezegd: gewoon naar een schoenmaker gaan. Is een stuk goedkoper dan een ruitersportzaak.