Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

beautylover schreef:ik zal er zometeen wel mee rijden,maak ik er gelijk een foto van
zie je gelijk dat het wel past
little_angel schreef:ik geloof dat BR er een stel heeft die aardig in de buurt komen.![]()
en even off topic, ik had een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met de anky dekjes: hoe zijn ze in gebruikt en ik heb gehoord voor paarden met een hoge schoft de dekjes niks zijn! is dat zo?
little_angel schreef:ik geloof dat BR er een stel heeft die aardig in de buurt komen.![]()
en even off topic, ik had een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met de anky dekjes: hoe zijn ze in gebruikt en ik heb gehoord voor paarden met een hoge schoft de dekjes niks zijn! is dat zo?

beautylover schreef:ik kon mn lila setje niet vinden,zou niet weten waar mn moeder hem neergelegd heeft![]()
kan je nog even wachten tot morgenmiddag?
en ik vond het zonde om een duur dekje te kopen en het na aankoop zo in de kast te gooien.

beautylover schreef:
bijna geen verschil he..

lorelei schreef:gaaf zeg dat lila dekje,dat wil ik ook!weet iemand waar ik die kan kopen?